Fakturafrågor

Din faktura levereras av Billogram, där en webfaktura ersätter traditionella fakturor.

Via vår nya partner Billogram erbjuds en mer miljövänlig digital faktura, med samma interaktiva funktionalitet som en hemsida. För dig som kund innebär övergången till Billogram en rad fördelar:

  • Se tydligt om/när en betalning är genomförd
  • Kommunicera direkt med kundtjänst på fakturan
  • Minskad risk för felbetalningar
  • Betala vart du än befinner dig, via en rad enkla betalsätt
  • Schemalägg betalningar på samma dag eller på förfallodatum
  • Minskat klimatavtryck

Du kan välja att att få din faktura levererad genom SMS eller e-post. Då får du också möjligheter till smidig betalning av din faktura via en länk. Du har också kommunicera med oss på din faktura, du skickar en fråga och vi svarar direkt i Billogram.

Det är inte alltid fakturan kommer fram  till kunden. Det är kundens ansvar att efterfråga en faktura som inte kommit fram och betalningsskyldigheten ligger hos kunden även om denne inte mottagit en faktura.

Vi samfakturerar Vatten/avlopp och Fjärrvärme åt Tibro Kommun.

Har du frågor kring fakturor, hittar du kanske svaret här!

 

 

 

Du kan kontakta oss

kundtjanst@tibroenergi.se

 

Frågor?

Mejla oss på kundtjanst@tibroenergi.se så svarar vi så snabbt vi kan.