Den här sidan använder cookies. Mer info här. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du våra cookies. OK!

Tack Tibrobor, ni ger oss Mycket Väl Godkänt i den senaste Nöjd-Kund-Index undersökningen (NKI).  Tibro Energi rankas som nummer 3 av de 40-talet energiföretag i Sverige som genomför Supportföretagets nöjdhetsundersökningar.

Vi är ödmjukt tacksamma och vi hoppas att vi kan få utveckla det goda samarbetet som vi har med våra kunder.

Våra absoluta styrkor enligt undersökningen är, på en 5-gradig skala

* Bemötande: 4,71

* Kompetens: 4,67

* Tydlighet i besked och svar: 4,61

* Tillgänglighet samt Hjälp vid störning/avbrott: 4,54

* Spontan uppfattning: 4,48

Undersökningen visar att Tibro Energi når stabila och jämna värden med ett nöjdhetsindex på 84,40. Det är en mycket bra placering i en jämförelse där samtliga deltagande energiföretag jobbar stenhårt för att ständigt förbättra sina utvecklingsområden. Med ett nöjdhetsindex på 84,40 ligger Tibro Energi +6,61 enheter högre än *Energibolagsindex som 2016_3_1 ligger på 77,79 (*Energibolagsindex är de 40-talet energiföretag som genomför Supportföretagets nöjdhetsundersökningar).

Varumärkesmässigt visar undersökningen att Tibro Energi upplevs som ett utmärkt företag med jättebra kundkontakt där allt fungerar klockrent och bekymmersfritt.
Imagemässigt upplevs Tibro Energi som Bra, Jättebra, Det fungerar, Pålitliga, Personliga, Nära och Lokala.
Bemötandet är betygsmässigt det allra högsta värdet i studien i som kunden ger med ett medelvärde av 4,71 på en skala från 1-5.

Summan av detta är att vi stolt får använda oss av detta emblem.